Detailers Domain
Wicked CAS
Driven Perfection
Light Innovation
Kaizen Tuning
Aston Martin of New England

Thread: Prius racing

Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 20 of 46
  1. #1 Default Prius racing 
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    Somerville, MA
    Posts
    9,747
    YEAH BOIIIIIII

    http://priuschat.com/forums/gen-ii-p...g-stories.html

    Check out the epic variety of mods they have!

    Silver #9 '04 - over 163,000 Miles (as of 3/24/2011) Decals, BT Tech Rear Brace, coastaletech 2" receiver hitch (light connectors, the works), 215/50/17 tires, Civic Battery (moded) (PSD fluid @ 146,000)

    05 Millennium Silver Metallic, Package #3 (package with SKS and all airbags)

    mud flaps
    MFD hood
    bumper protector
    CAN-View with OBD-II function
    Coastal EV mod
    mesh grill
    DICE iPod integration + ground loop isolated audio in
    "Prius" license plate frame
    Thule roof rack and snowboard carriers (winter only)

    And you can't ignore the AMAZING STRATEGIES!

    What about having the A/C at full blast so some of that cold interior air filters down the vent to the battery?
    Reply With Quote  

  2. #2 Default  
    Oh Yeah!
    Reply With Quote  

  3. #3 Default  
    ib4everyone

    fuck off

    btw there are some turbo'd prius's on the west coast...dont ask how I know
    Quote Originally Posted by Inf4life View Post
    What Graffix said
    KAIZEN TUNING | RAW FOCUS MEDIA | AUTOMOTOFOTO
    Reply With Quote  

  4. #4 Default  
    My disdain for the prius just increased 10 fold.
    Reply With Quote  

  5. #5 Default  
    graffix. how do you know?

    Edit: forgot you have one lol
    Oh Yeah!
    Reply With Quote  

  6. #6 Default  
    LOL I remember that thread... I saw it like 4 or 5 years ago... I think one guy even talks about beating an Enzo in the 0-50ft and some 1000hp Mustang owner was challenging any prius owner to race
    Reply With Quote  

  7. #7 Default  
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Jeddah, Saudi Arabia
    Posts
    6,372
    why is there even a forum for that car
    dont ppl that buy one arent usually interested in cars?
    and wow 75k members
    read a thread on there about an exhaust for it...why
    Porsche 991 GT3
    Green/ Black Iridescent
    HRE P101-IPE Catless Exhaust- Techart Steering Wheel-991R/ Classic Livery- Carbon Fiber Exterior Package
    Reply With Quote  

  8. #8 Default  
    Quote Originally Posted by bader.abbas View Post
    why is there even a forum for that car
    dont ppl that buy one arent usually interested in cars?
    and wow 75k members
    read a thread on there about an exhaust for it...why
    It makes a noise that people are interested in?
    Reply With Quote  

  9. #9 Default  
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    North Shore, MA
    Posts
    471
    Quote Originally Posted by camhabib View Post
    My disdain for the prius just increased 10 fold.
    +1
    Joe

    Estoril F30 335i ZMP
    Reply With Quote  

  10. #10 Default  
    Quote Originally Posted by bader.abbas View Post
    why is there even a forum for that car
    dont ppl that buy one arent usually interested in cars?
    and wow 75k members
    read a thread on there about an exhaust for it...why
    There are forums for everything. Politics ... Grammer ... Justin Beiber you name it
    Oh Yeah!
    Reply With Quote  

  11. #11 Default  
    If that forum is for real. JD Troll that shit hard!!!!!!!!!!!!!!
    Reply With Quote  

  12. #12 Default  
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Framingham, MA
    Posts
    16,430
    Quote Originally Posted by mthaynes View Post
    If that forum is for real. JD Troll that shit hard!!!!!!!!!!!!!!
    this.
    Father of Phiff
    Reply With Quote  

  13. #13 Default  
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Location Location
    Posts
    21,560
    why is there even a forum for that car

    dont ppl that buy one arent usually interested in cars?

    and wow 75k members

    read a thread on there about an exhaust for it...why

    ... Justin Beiber you name it
    You would know this...

    Reply With Quote  

  14. #14 Default  
    "prius vs 87 camry 4cyl 2.4L manual....prius won"




    That's like saying Prius vs man on foot, prius squeaked it out at the end...lol
    Reply With Quote  

  15. #15 Default  
    Quote Originally Posted by Chris! View Post
    You would know this...

    yes my user name on forums.justinbeiber.net is Graffix.
    Oh Yeah!
    Reply With Quote  

  16. #16 Default  
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Location Location
    Posts
    21,560
    You would know this...





    yes my user name on forums.justinbeiber.net is Graffix.
    Lol!
    Reply With Quote  

  17. #17 Default  
    Quote Originally Posted by Inf4life View Post
    What Graffix said
    KAIZEN TUNING | RAW FOCUS MEDIA | AUTOMOTOFOTO
    Reply With Quote  

  18. #18 Default  
    WTF is this crap?
    Reply With Quote  

  19. #19 Default  
    need prius shell for v8 swap
    Quote Originally Posted by Inf4life View Post
    What Graffix said
    KAIZEN TUNING | RAW FOCUS MEDIA | AUTOMOTOFOTO
    Reply With Quote  

  20. #20 Default  
    There was a prius running at the last auto x I was at

    So quiet off the line
    _____________________
    2006 STI -- 2006 R6
    Reply With Quote  

Page 1 of 3 123 LastLast
Thread Information
Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Similar Threads

  1. Can you LS a Prius?
    By cheu_f50 in forum Performance, Interior & Exterior mods
    Replies: 46
    Last Post: 07-10-2020, 03:02 AM
  2. A Prius I MIGHT think about driving
    By 55fanatic in forum The Lounge
    Replies: 7
    Last Post: 04-30-2009, 12:37 PM
Posting Permissions
  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •